OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli vår nya kollega?
Vi söker en vikarie som ska ersätta en av våra kollegor som går på föräldraledighet.
I rollen som uthyrare hos oss ingår du i ett team som jobbar engagerat och aktivt för att vi ska ha de nöjdaste hyresgästerna.
I dina arbetsuppgifter ansvarar du för allt från uthyrning av lägenheter och omförhandlingar till planering av lägenhetsunderhåll och kundevent. Du kommer också att arbeta med vårt obemannade lägenhetshotell med bokningar och samtal under kontorstid.
Som uthyrare hos oss bygger din framgång på långsiktiga och personliga relationer med hyresgäster, kollegor och andra samarbetspartners.
Hos Studentbostäder i Växjö AB får du stora möjligheter att styra över ditt eget arbete och förväntas samtidigt bidra aktivt till gemenskapen i vårt stolta team.
Tjänsten är på 75%
Personliga egenskaper och erfarenhet
Vår ambition på Studentbostäder i Växjö AB är att alltid arbeta nära och ge våra hyresgäster marknadens bästa service. Grunden för att lyckas är ditt personliga engagemang i kommunikation med hyresgästerna, som förutsätter ett stort hjärta, men också tålamod, integritet, stresstålighet, tydlighet, social mognad och kompetens.
Du som söker denna tjänst ska vara analytisk, målinriktad och drivande, samtidigt som du är lyhörd och kan tänka ur ett långsiktigt perspektiv i möten med våra gäster och kunder för att värna om ett gott rykte och nära samarbeten.
Erfarenheter inom kundservice är ett plus, då en stor del av arbetet innebär kommunikation med hotell- och hyresgäster.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat
· Daglig kontakt med våra hyresgäster via mejl, telefon och sociala plattformar
· Uthyrning och visning av lägenheter
· Besiktningar och planering av lägenhetsunderhåll
· Hantering av störnings- och fordringsärenden
· Upprättande av dokumentation och rutiner
· Bemanning i telefon av vårt servicecenter/reception för lägenhetsuthyrning och hotell
· Hyresadministration, fakturering och betalningshantering
· Rapportering och analyser
· Uppdateringar av företagets hemsidor och sociala medier
· Hantering av bokningar och incheckningar på hotellet