OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Höganäshem är ett kommunägt fastighetsbolag med fastigheter inom Höganäs kommun med c:a 1 400 lägenheter och c:a 10 000 m2 lokaler. Höganäshem erbjuder prisvärda bostäder och lokaler i trivsamma och trygga miljöer med god kvalité och service.
Höganäshem vill vara en ledande samhällsbyggare och vårt mål är att erbjuda goda hem- och livsmiljöer. På detta sätt ska Höganäshem vara ett alternativ för hyresgäster som söker ett gott hem oavsett var de är i livet.
Till vår kundserviceavdelning söker vi nu en uthyrare på 100 % för ett föräldravikariat på 6 månader med start 1 mars 2022 med eventuell förlängning.
DINA ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen driver du uthyrningsprocessen för våra fastigheter tillsammans med dina kollegor. Fokus ligger i första hand på bostäder. Men även uthyrning av mindre lokaler, förråd och parkeringar förekommer. Som uthyrare har du dagligen kontakt med hyresgäster, bostadssökande och andra intressenter. I rollen ingår att utveckla tillvalshantering i vårt system, sälja in och registrera tillvalsbeställningar.
DIN PROFIL
För att trivas i denna roll behöver du tycka om att ha många kontaktytor i arbetet och ha en god kommunikativ förmåga. Är du lösningsorienterad och har ett naturligt sinne för service, kommer du att bli mycket uppskattad av såväl hyresgäster som kollegor.
Vi söker i första hand dig som har
Tidigare erfarenhet av bostadsuthyrning
Kunskap inom hyresjuridik.
Goda dokumenterade kunskaper inom uthyrning
Det är meriterat om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i Vitec fastighetssystem såsom Vitec Hyra och teknisk förvaltning.
ANSÖKAN
Vi går igenom inkomna ansökningar löpande. Om du tycker att tjänsten låter som något för dig är du välkommen att skicka in din ansökan senast den 2022-01-05.
Eventuella frågor skickas till Teamchef Angela Strand.
För att söka till tjänsten, bifoga ditt cv samt personligt brev till Angela.strand@hoganashem.se