Uthyrare / kundservice inom Fastighet

Uthyrare / kundservice inom Fastighet

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vår samarbetspartner inom Fastighetsbranschen i Ulricehamns kommun söker nu administrativ personal med inriktning på uthyrning och kundkontakt. Anställningen gäller till en början konsultuppdrag på heltid under visstid, med möjlighet till förlängning alt. anställning hos kund. Du tar en anställning som bemanningskonsult genom Montico, inhyrd av kund.


Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i en bred roll med fokus på administrativa uppgifter och kundbemötande på ett mindre fastighetsbolag med möjlighet till utveckling. Du ger högklassisk service och support både internt och externt till kunder och kollegor. Du hjälper hyresgäster och kunder i dagliga frågor. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat kundservice via mail, telefon och på plats i reception. Du sköter administrativa uppgifter, dokumentation, handläggning av ärenden - ex. in och- utflytt, nyckelhantering m.m. Du arbetar i affärssystemet och digitala system, där du är den personen som ska ha överblick och kontroll över att information är tillgänglig och begriplig.

Vi söker dig som
Krav:
• Har relevant utbildning inom området alt. erfarenhet som arbetsgivare bedömer som likvärdig.
• Yrkeserfarenhet från kundbemötande/service.
• Har mycket god datavana och kunskaper inom dokumentation.
• Flytande svenska i tal och skrift & goda kunskaper i engelska

Meriterande
• Erfarenhet från affärssystemet Vitec.
• Erfarenhet från likvärdig tjänst

Som person är du lösningsorienterad och service-minded med en blick för helheten. Det ligger i din natur att vara flexibel och du sätter ett värde i att samarbeta med olika människor. Du är engagerad, drivande och noggrann. Du är bra på att kommunicera på ett tydligt och respektfullt sätt och du behåller lugnet och prioriterar väl även när det är mycket att göra.

Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är idag cirka 500 anställda och har kontor på över 20 orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft.
Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2023
  • Ansök senast: 15 februari 2023

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

18 november 2024

15 november 2024

13 november 2024