OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Borås består av 950 lägenheter i Sjöbo och Hässleholmen. Vi är ett drivet och engagerat team om 10 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som uthyrare och utvecklas tillsammans med oss!
Om tjänsten
Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på försäljning, visningar, event och marknadsföring.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål
- Boka in och genomföra visningar
- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Din profil
- Fastighetsmäklarutbildning, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj
- Erfarenhet av förvaltning av bostäder
- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
- Tidigare erfarenhet av fastighetsmäkleri, försäljning, eller service
- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.
- B-körkort och tillgång till egen bil
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Placering: Borås
- Omfattning: Heltid
- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval och ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt via länken på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Therese Riise på therese.riise@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!