OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning en vikarie för uthyrning av bostäder till Heimstaden med placering i Ystad. Är du intresserad av kundkontakt och att hjälpa andra att hitta sitt nya boende? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Just nu söker vi efter en uthyrare för ett uppdrag med start omgående till och med sista augusti. Vi ser att du är en positiv och självgående person som trivs bra i en varierande vardag med högt tempo. I arbetet ingår många personliga kontakter med Heimstadens hyresgäster där du är ansvarig för köhantering, upprättande av hyresavtal, nyckelhantering, dokumentation samt övrigt förekommande administration. Det kan även bli aktuellt att boka och genomföra visningar av lägenheter.
Du kommer att arbeta självständigt, men i nära kontakt med såväl teamkollegor som fastighetsskötare. Det är viktigt att du har en god vana av att samarbeta med andra och har en god förmåga att arbeta strukturerat. Vi ser även att du har en god social kompetens och är lyhörd för att kunna bemöta hyresgäster på bästa sätt. Som person brinner du för service, sälj och kundkontakt samtidigt som du är en skicklig administratör.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvar för köhantering
* Upprättande av hyresavtal
* Nyckelhantering
* Dokumentation och andra vanligt förekommande administrativa uppgifter
* Boka och genomföra visningar av bostäder
VI SÖKER DIG SOM
- Har en god systemvana
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska för att kunna kommunicera med Heimstadens alla hyresgäster
- Har god erfarenhet av service och en god förmåga att kommunicera och erbjuda god service till både kunder och kollegor
- Har B körkort
- Har en god vana av att arbeta i MS Office
Det är meriterande om du har
- Har erfarenhet från liknande roll som uthyrare/ mäklare tidigare
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Orädd
- Prestigelös
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
För att läsa mer om Heimstaden, klicka här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231