Uthyrare till kund i Norrköping!

Uthyrare till kund i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Vår kund ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största och mest expansiva privata fastighetsbolag. De erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på utvalda orter. Vår kund arbetar utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas de av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos kund finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang.

Om tjänsten som Uthyrare

Som uthyrare hos vår kund ansvarar du för bostadsuthyrningen i ditt förvaltningsområde. Du jobbar för att skapa långsiktiga relationer genom proaktivt, kontinuerligt och målinriktat kundarbete. Du kommer att arbeta i nära samarbete med fastighetsförvaltare och fastighetstekniker. Som uthyrare administrerar du omflyttningar genom uppsägningar, publiceringar via förmedlingstjänst, lägenhetsvisningar och ansvarar för avtalsprocessen med nya hyresgäster. I rollen som Uthyrare kommer du att lära dig mycket om vår kunds verksamhet och hur fastighetsbranschen fungerar i stort.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

* Arbeta på ett affärsmässigt sätt gentemot kunder och bostadssökande genom telefon, e-post och direktmöten.
* Visning och besiktningar av lägenheter
* Kontraktskrivning, Intygsgranskning och Bakgrundskontroller
* Handläggning av andrahandsuthyrning och lägenhetsbyten samt avhysningsärenden och kontakt med berörda myndigheter.

Du kommer arbeta i ett team bestående av uthyrare, förvaltare och fastighetstekniker. I Norrköping äger, förvaltar och utvecklar vår kund både bostäder och samhällsfastigheter. Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta i trivsamma och nyrenoverade lokaler i centralt i stan.

Uppdraget är på 100 % med start omgående, uppdragets längd är till en början på 6 månader med chans till förlängning och eventuellt även anställning hos kund



Vem är du?

Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från uthyrning av bostäder eller liknande arbetslivserfarenhet. Du navigerar dig väl i kommunikationen med hyresgäster och du behärskar engelska väl i tal och skrift.

Vidare behöver du ha:

* Erfarenhet från tidigare arbete med kundbemötande och administration, gärna från fastighetsbranschen.
* Grundläggande kunskaper inom hyresjuridik.
* Goda kunskaper i Officepaketet.
* Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
* Ett utpräglat sinne för sälj, service och affärsmannaskap.
* B-körkort.

Det är meriterande om du har relevant universitets- eller högskoleutbildning alternativt arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen. Som person är du van att ta egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är strukturerad, skicklig på att hantera stora mängder information och olika uppgifter samtidigt som du har en affärsmässig inställning och säljtänk. Då tjänsten ställer höga krav på ett professionellt kundbemötande behöver du ha intresse och förståelse för kundens behov samtidigt som du drivs av att arbeta mot tydliga mål och är affärs- och resultatorienterad. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta mot uppsatta mål tillsammans med andra. Vår kund arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av Manpower AB men är på uppdrag hos vår kund.

Varför just detta företag?

Hos vår kund arbetar de utifrån värdeorden, DNA, Drivande, Närvarande och Ansvarstagande. De erbjuder en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner. Hos vår kund finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Du får kompetenta och trevliga kollegor i ett företag i ständig utveckling.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Ansök redan idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta uppdragsbaserat hos Kund i Nyköping. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Linda Pettersson via e-post (svår att nå på telefon pågrund av mycket intervervjuer): linda.pettersson@manpower.se Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2021
  • Ansök senast: 1 november 2021

Liknande jobb


20 december 2024

Hyresmäklare till Kfast

Hyresmäklare till Kfast

18 december 2024

17 december 2024

Uthyrare till Sjödin Fastigheter

13 december 2024