OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på det är att vi vunnit Kundkristallen för andra året i rad och utsågs till Great place to work 2022! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 39 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Norrköping består av 2 338 lägenheter belägna i centrum, Hageby, Navestad och Marielund. Vi är ett drivet och engagerat team om 21 personer med olika roller såsom Miljövärd, Fastighetstekniker, Fastighetsskötare, Uthyrare, Förvaltare och Områdeschef.
Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som Uthyrare och utvecklas tillsammans med oss!
Om tjänsten
I rollen som Uthyrare hos oss drivs du av att bygga relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det även viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter väl.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål
- Hantera störningsärenden och olovlig andrahandsuthyrning
- Boka in och genomföra visningar
- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Din profil
- Fastighetsmäklarutbildning, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj
- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
- Tidigare erfarenhet av fastighetsmäkleri, försäljning, eller likvärdigt
- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.
- B-körkort och tillgång till egen bil
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Norrköping
- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Emelie Olsson emelie.olsson@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!