Uthyrare till Victoriahem i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Uthyrare till Victoriahem i Södertälje
Victoriahem AB är en av Sveriges största och mest betydande privata bostadsaktörer som utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. Med ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande skapar vi värden för kunder, medarbetare, aktieägare och samhället. Idag äger och förvaltar vi drygt 39 000 lägenheter i 34 städer. Och vi växer.

Victoriahem fastighetsbestånd omfattas av 3 354 lägenheter i Södertälje. Vårt områdeskontor, som också är vår gemensamma arbetsplats, ligger i Ronna och på JOvisgatan 4 i Södertälje Centrum. Där samlas vi dagligen och går igenom dagens olika uppgifter. Vi som jobbar här har olika roller; fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef. Vi är ett team om 21 personer som tillsammans jobbar för att utveckla bostadsområdet på flera nivåer.
Vi söker nu, när en av våra medarbetare går vidare till andra utmaningar, en Uthyrare till vårt team och kontor. Vi söker dig som tillsammans med oss vill jobba för att utveckla bostadsområdet på flera nivåer.
Arbetsuppgifter
Som Uthyrare är det ditt ansvar att uthyrningsprocessen fungerar effektivt. Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder – alltifrån införsäljning, objektannonsering till kontraktsskrivning
Ansvarar för merförsäljning
Boka olika möten och lägenhetsbesiktningar
Ansvara för in och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister.
Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter.
Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
Förvaltningsadministration
Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Representera Victoriahem lokalt och Victoriahem-modellen där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet.
 
Du drivs av att skapa resultat, ta ansvar och har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper eftersom det handlar om att få juridiska dokument på plats och hålla ordning på olika objekt i system och nyckelhantering.

Kvalifikationer
Viktigt är att du har erfarenhet av att aktivt arbeta med att hitta och bearbeta kunder för att nå resultat. Du får gärna ha en bakgrund där du arbetat med uthyrning eller försäljning av bostäder och lokaler. Din utbildningsbakgrund kan vara fastighetsmäklarutbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har grundläggande kunskaper i hyresjuridik och har troligtvis tidigare arbete med någon form av avtalshantering. Du behärskar givetvis Officepaketet, och är van vid olika system. Du har körkort.

Victoriahem erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. För mer information kring tjänsten kontaktar du Senior rekryteringskonsult, Jonas Bessing, jonas@isakssonrekrytering.se. Urval sker löpande varför vi gärna ser att du skickar din ansökan omgående. 

Välkommen med din ansökan via länken!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Victoriahem AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2022
  • Ansök senast: 7 april 2022

Liknande jobb


Butiks- och Uthyrningsansvarig

Butiks- och Uthyrningsansvarig

29 oktober 2024

Medarbetare till Fritidsbibliotek, Solna stad

Medarbetare till Fritidsbibliotek, Solna stad

24 oktober 2024

Vikarierande Uthyrare

Vikarierande Uthyrare

22 oktober 2024

19 oktober 2024