OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har bostäder i Lunds stad, Stångby, Dalby, Södra Sandby, Veberöd, Genarp och Revinge. Totalt äger och förvaltar vi drygt 10 000 bostadslägenheter, vilket är cirka 40 procent av alla hyresrätter i kommunen. Detta innebär att nära 20 000 lundabor har sitt hem hos oss. Utöver bostäder äger vi också flertalet av kommunens äldreboenden, stadsdelscentrum som Fäladstorget, Linero Torg och Karhögstorg med handel och service samt attraktiva affärslokaler i Lunds centrum.
Våra fyra värdeord Mänsklig, Pålitlig, Långsiktig och Utvecklande ligger till grund för vårt dagliga arbete och i mötet med vår omvärld. Vi är i dagsläget ca 270 anställda och finns på olika områdeskontor i Lund.
Även i år blev LKF certifierad som ett Great Place To Work, ett synligt bevis för att vår organisation uppfattas som en mycket bra arbetsplats av våra 270 anställda. Detta genomsyras främst genom ett starkt engagemang och stort intresse av att arbeta på företaget, vilket vi självklart är mycket stolta över. Vi arbetar enligt ett aktivitetsbaserat arbetssätt där människa och hållbarhet är i centrum.
Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill bli en del av LKF. Tjänsten är ett vikariat från nu – juni 2023.
Rollens huvudsakliga uppgifter:
Uthyrning av bostäder, bilplatser samt mindre lokaler, hantera lägenhetsbyten och andrahandsansökningar inom fastighetsområdet samt en nära kommunikation med våra kunder.
Din profil:
Du trivs i en serviceroll och har lätt för att sätta dig in i nya system. Som person är du kommunikativ, självgående och samtidigt uppskattar du även samarbeten med andra. Andra viktiga egenskaper är noggrannhet, ansvarstagande och flexibilitet. Vi ser även att du har en välutvecklad förmåga att kunna möta och ge service till våra kunder.
Krav i rollen:
Pågående eller avslutade eftergymnasial utbildning inom service management, facility management, fastighetsföretagande eller motsvarande där du kan dra nytta av dina teoretiska kunskaper i praktiken. Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du:
Har erfarenhet av Vitec och/eller Lime CRM och mycket god IT-systemvana och förmåga att navigera i informationskanaler. Kan du flera språk och har erfarenhet av arbete inom bostadsuthyrning, fastighetsmäklare/assistent eller hyresjuridik, ser vi även detta som meriterande.
Ansökan:
Välkommen med din ansökan senast 20 oktober 2022.
Urval och intervjuer sker löpande. Datum för tillsättning av tjänsten sker efter överenskommelse. Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Andersson på malin.andersson2@lkf.se
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Bertil Lundström, Fastighetschef
046-358553
Charlotta Wærn, Personalchef
046-358535
Linda Edström, Områdeschef
046-35 85 34
Bertil Lundström, Fastighetschef
046-358553
Åsa Johansson, Miljöansvarig
046-358564
Christer Jönsson, Områdeschef
046-358567
Rolf Karlsson, Områdeschef
046-358569
Peter Ovenlund, Byggnadschef
046-358506