OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoria Park utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. I vår hållbara förvaltning rustar vi upp och renoverar på lång sikt samtidigt som vi bygger fler bostäder, men framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.
Vi finns i 14 städer med 16 800 hyreslägenheter och över 200 medarbetare. Och vi växer.
Vårt fastighetsbestånd i Borås består av 900 lägenheter på Sjöbo och Hässleholmen. Vår bobutik, som också är vår gemensamma arbetsplats, ligger på Solvarvsgatan 89A, här samlas vi dagligen och går igenom dagens olika uppgifter. Vi som jobbar här har olika roller; fastighetstekniker, miljövärdar, förvaltare, uthyrare och områdeschef. Nu söker vi en driven uthyrare till en visstidsanställning på 6 månader.
Att arbeta som uthyrare hos oss är ett aktivt och utåtriktat arbete där du jobbar med något som engagerar många, nämligen bostäder. Vi kommer ge dig ansvaret för att du aktivt och strategiskt arbetar för att våra bostäder hyrs ut i rätt tid och till rätt kund. Du ser till att hela uthyrningsprocessen löper smidigt, från marknadsföring, första kontakt med kund till avtalsskrivning.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder - alltifrån införsäljning, objektannonsering till kontraktsskrivning
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Ansvara för merförsäljning
- Utföra förbesiktning
- Boka in och genomföra visningar
- Ansvara för in och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Bistå förvaltare och/eller områdeschef med förvaltningsadministrativa uppgifter
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
- Lokalt agera förebild för och representera Victoria Park där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Du behöver vara kreativ och nyskapande i arbetet för att nå ut på bästa sätt. Du skapar till exempel kontakter med företag och organisationer för att marknadsföra Victoria Park som hyresvärd, har koll på vad som är på gång i närområdet för att kunna vara på plats vid rätt tillfälle och träffa intressenter.
Din profil
- Fastighetsmäklarutbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden samt erfarenhet av försäljning.
- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
- Grundläggande kunskaper i hyresjuridik samt meriterande med tidigare arbete med avtalshantering
- Tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller liknande, samt administration
- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift
Vi erbjuder
Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.
Övrig information
- Startdatum: juli 2021
- Omfattning: Heltid
- Placering: Borås
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen.
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.
Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Områdeschef Therese Riise på therese.riise@victoriapark.se (mailto:tannia.rosander.fazliu@victoriapark.se).
Varmt välkommen med din ansökan!