OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB söker för kunds räkning en person som på ett fastighetsbolag ska ansvara för det dagliga arbetet med att hyra ut bostäder. Arbetet innebär daglig kontakt med hyresgäster och handhavande av deras förfrågningar och önskningar. Du kommer även förväntas ha kontakt med näringsliv, kommun och socialförvaltning. Du kommer skriva hyreskontrakt samt ansvara för att all administration i samband med detta sköts exemplariskt. Du kommer även ansvara för köhanteringen av nya hyresgäster. Vi kommer förvänta oss att du är mycket serviceinriktad men ändå kan sätta tydliga gränser för att på detta sätt planera din dag rätt. Du ska kunna fatta snabba beslut och jobba effektivt med rätt prioriteringar. Du behöver ha ett visst ekonomiskt sinne och en van administratör. Som person skall du vara en flexibel, positiv och kundfokuserad person. Du skall helst bo i Hallsberg, Östansjö, Vretstorp, Pålsboda eller Kumla eller känna till dessa trakter väl. Du behöver kunna tillträda denna tjänst senast 1 april. Du kommer till en start vara bemannad men för rätt person kommer detta leda till en anställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001