Uthyrningsansvarig till Ekblads Fastigheter

Arbetsbeskrivning

Uthyrningsansvarig till Ekblads Fastigheter
Nu är vi på jakt efter en ansvarstagande uthyrningsansvarig för ett längre uppdrag på deltid till vår kund Ekblads Fastigheter. Du kommer ingå i ett mindre team på plats hos kunden i fräscha och trevliga lokaler i centrala Jönköping. Det är en lugn arbetsplats där ordning och reda är i fokus.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Jönköping

Omfattning: Deltid

Tillträde: Mitten på maj eller enligt överenskommelse. Tom aug 2018.

Arbetsbeskrivning:
I den här rollen kommer du arbeta med administration kopplat till uthyrning av lokaler och bostäder, vilket innebär hantering av hyresavtal inför kontraktsskrivning och uppsägning samt visning av lägenheter. Vanligt förekommande moment är även administration av lägenhetsbesiktningar, uppföljning av statistik över driftkostnader, skapande av underlag för fakturering. Andra uppgifter på daglig basis är att svara i telefon, hantera infomailen, ta emot besökare till kontoret och hantering av felanmälningar och därtill även genomförande av kontroll och uppföljning av dessa. Du är även ansvarig för hyresaviseringar, månadsvisa och kvartalsvisa.

Kvalifikationer:
Du har tidigare vana av administrativa uppgifter av liknande karaktär. Detta eftersom du snabbt förväntas komma in i uppgiften och de system som används. Vidare är du en van datoranvändare och har goda kunskaper i Microsoft Office, Excel och Word.

Tjänsten innebär många kontakter internt och externt och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du har en känsla för service och är inte vara främmande för att på eget initiativ och ansvarsfullt ta hand om skiftande ärenden och arbetsuppgifter.

Sista ansökningsdag: 2017-04-15

För information: Kontakta Jonas.Larsson@randstad.se

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 10 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 oktober 2024

Mäklarassistent

Mäklarassistent

21 maj 2024

15 maj 2024