OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa.
Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en driven och engagerad person till en ny roll hos oss som Uthyrningsansvarig. Kom och utvecklas med oss!
Ditt uppdrag som uthyrningsansvarig
Som uthyrningsansvarig har du i uppgift att leda uthyrningsgruppen och garantera att uthyrningsprocessen sköts både effektivt och enligt fastställda rutiner. Med ditt stödjande ledarskap och klara fokus på mål, ser du till att ditt team lyckas nå de uppsatta uthyrningsmålen. Detta gör du genom att skapa förutsättningar och rutiner som fungerar bra för organisationen och för varje individ i teamet. Personalansvar för uthyrningsteamet
Ansvarig för att uthyrningsprocessen sköts både effektivt och enligt fastställda rutiner.
Sätta upp mål för uthyrningen, samt säkerställa så att dessa mål uppfylls av teamet
Analys och rapportering
Bevakning av branschtrender och marknadsförändringar
Tillsammans teamet för att främja utvecklingen av bostadsområdet
Vem söker vi för tjänsten?
Vi söker nu dig som är redo att leda, inspirera och ta vår uthyrningsverksamhet till nästa nivå. Vi söker en ledare som inte bara är initiativrik, utan också resultatorienterad med ett starkt fokus på att uppnå och överträffa uthyrningsmål. Ditt ledarskap kommer att vara centralt i att bygga ett starkt, sammanhållet team. Du bör därför ha bevisad erfarenhet av framgångsrikt teamarbete och kunna främja en kultur av samarbete och öppen kommunikation.
Vi söker dig som har följande kvalifikationer och erfarenheter: Eftergymnasial utbildning inom fastighet, mäkleri eller annan utbildning som vi ser som relevant
Arbetslivserfarenhet från arbete med uthyrning av bostäder är meriterande
Dokumenterad erfarenhet av coachande ledarskap inom relationsskapande sälj
Tidigare erfarenhet av analys och prognosarbete
Arbetslivserfarenhet från en roll som inneburit formellt personalansvar för en grupp om minst 5 personer
Goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
B-körkort
Victoriahem erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.
Kontaktuppgifter och ansökan
Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson 070-485 75 59. Ansökan kan endast ske via vår hemsida ej via mail. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Isaksson Rekrytering, du kommer anställas direkt hos Victoriahem.
Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). https://www.isakssonrekrytering.se
Välkommen med din ansökan via länken!
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus