OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gladsheim Fastigheter grundades år 2018 och är ett fastighetsbolag som huvudsakligen förvaltar och förädlar hyresbostäder i mellanstora svenska orter. Vi har ett fokus på en hållbar och långsiktig utveckling genom långsiktigt ägande. Idag har bolaget fastigheter i Arboga, Eskilstuna, Karlskoga, Skövde samt Skara och Töreboda. Vår ambition är att fortsätta förvärva nya fastigheter och löpande förbättra beståndet genom renoveringar. Vi vill, genom våra renoveringar, skapa attraktiva bostäder och erbjuda våra hyresgäster ett trivsamt och tryggt boende. Att samtidigt uppgradera fastigheterna ur ett ekologiskt perspektiv är för oss en självklarhet.
Nu söker vi en uthyrningsassistent till vår verksamhet i Skara.
Arbetsuppgifter
Som uthyrningsassistent arbetar du i en bred roll med att skapa långsiktiga relationer med både potentiella och nuvarande hyresgäster. Du arbetar med allt ifrån besiktningar av lägenheter till visningar och kontraktsskrivning. Vidare fungerar du som en servicefunktion för hyresgästerna gällande uthyrning, uppsägningar och övrigt förekommande hyresgästfrågor samt deltar i hela uthyrningsprocessen från vakans till uthyrd lägenhet. I rollen samverkar man också med övriga funktioner på bolaget gällande marknad, förvaltning och bygg.
Din profil
För att passa i rollen som fastighetsassistent ser vi gärna att du har en gymnasieutbildning i grunden och att du har erfarenhet från mäklar - eller fastighetsbranschen.
Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift och har lätt för att sätta dig in i nya datasystem. B-körkort är ett krav.
För att trivas i rollen så tror vi att du har en säljande personlighet som samtidigt är serviceminded, flexibel och prestigelös då arbetsuppgifterna också kan komma att förändras allt eftersom bolaget växer. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta med övriga i teamet och gärna kommer med egna idéer och uppmärksammar förbättringsområden.
Tjänsten är till att börja med på deltid med stor möjlighet till en heltidstjänst inom kort.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med OnePartnerGroup. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta ansvarig rekryterare Monika Psag-Milicic på 0720-030129 eller monika.p.m@onepartnergroup.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Då vi inte tar emot ansökan via mail hänvisar vi dig till att söka via annonsen.
Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.
Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet. Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 50 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner.
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.