OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ger-/rehabkliniken, Nyköpings lasarett
Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!
Om oss
På ger-/rehabkliniken jobbar vi tillsammans för att ständigt utvecklas med gemensamma framtidsvisioner. Nu söker vi dig som vill vara med i utvecklingen!
Den administrativa enheten består av kompetent och erfaren personal om åtta medicinska sekreterare, två undersköterskor, en klinikadministratör och en bastjänstgöringsadministratör. De medicinska sekreteraruppgifterna är fördelade på samtliga medicinska sekreterare, men alla har även olika ansvarsområden. Vi söker dig som vill bli en del av vårat team, gärna dig med intresse för IT och NCS. Hos oss finns stora möjligheter till kompetensutveckling och bred erfarenhet!
Dina arbetsuppgifter
• medicinsk administration
• medicinsk dokumentation
• administrativ service
• teamarbete
• alla möjligheter till egna ansvarsområden.
Din kompetens
Du är en nyfiken medicinsk sekreterare med relevant utbildning som är serviceinriktad, flexibel och hjälpsam. Du har lätt för att samarbeta med andra och har ett lösningsfokuserat synsätt. Du är intresserad av att lära dig mer om yrket och önskar arbeta på en arbetsplats där vi lägger stor vikt i god kommunikation och samarbete. Om du är IT- och/eller NCS-intresserad är det en fördel, men inget krav. Du tycker om att ha roligt på jobbet, intresse för utveckling och har en ärlig och avslappnad personlighet.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och erfarenheter.
Anställningsform
Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse.
Information om tjänsten lämnas av
Administrativ enhetschef Diana Dahlström, 079-066 00 74.
Facklig företrädare Vision Hanna Eiderbäck, 0155-24 77 05.
Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.
Kom och jobba hos oss på den administrativa enheten på ger-/rehabkliniken!
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2022-04-18.
Intervjuer kan komma att ske löpande.
Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)
Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/)
Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.