OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 60%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker en utredare till sitt utvecklingsteam.
Arbetsbeskrivning:
- Sätta upp mål för utredningsarbetet tillsammans med beställaren och andra stakeholders
- Planera och scope:a utredningsarbetet tillsammans med beställaren
- Planera och leda/deltaga i utredningsaktiviteter inklusive workshops med interna och externa intressenter
- Leda ett iterativt utredningsarbete i uppdraget med interna och externa deltagare
- Kvalitetssäkra arbetssätt och analysprodukter
- Leverera sammanfattning och strategiunderlag i produkterna
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- 8 års erfarenhet av att ha arbetat med utredning/forskning och framtidsanalys inom offentlig sektor, finansiella sektorn, redovisning, eller med inriktning mot digitalisering
- Ha ansvarat för större komplexa utredningsuppdrag
- Ha dokumenterad erfarenhet av att arbeta med personer i ledande befattningar
- Akademisk utbildning
- Erfarenhet av utredningsuppdrag inom handel/redovisning/skatt kopplat till digitalisering
- Erfarenhet av utredningsuppdrag avseende framtidsanalys och strategi
- Mycket goda kunskaper i etablerade metoder för utredning och utvärdering
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström