OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu driven en utredare/kommunikatör kundservice till ett konsultuppdrag hos vår kund i Göteborg. Uppdraget är på heltid med start omgående och förväntas pågå till den 30 november 2023!
Om uppdraget
Vår kund som är välkänd inom kollektivtrafikbranschen har behov av en konsultlösning i avdelningen kundservice andra linje. Avdelningen är ansvarig för att stötta den första linjen av kundservice, butiker och andra kundnära personal. De erbjuder information och stöd vid akuta händelser och hanterar utredningar av ärenden av tyngre karaktär, remisshantering internt och externt samt hanterar alla överklagansärenden kopplat till biljettkontroll. Arbetsgivaren har ett stort fokus på att ge bra service till kunderna och jobbar aktivt för att förbättra kundupplevelsen.
Om dig
För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av support och servicetjänster, samt en utbildning inom kommunikation, humaniora eller samhällsvetenskap, eller motsvarande erfarenhet.
Vi söker någon som har god datorvana och är lätt för att ta till sig ny information. Det är viktigt att du är en lagspelare och lätt kan skapa nya kontaktytor både internt och externt.
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00