OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos oss får du 1000 kollegor inom 150 olika yrken som driver kommunen framåt inom våra olika verksamheter.
Vi arbetar för att vara en attraktiv arbetsgivare och hos oss får du lära barn att läsa, vårda och stötta äldre människor samt människor med funktionsvariation, sprida glädje och energi med mat, hålla våra lokaler fräscha och mycket mer!
Varje dag arbetar vi för Surahammars kommuninvånare, kom och jobba med oss!
Surahammars kommun är finskt förvaltningsområde.
Arbetsuppgifter
Arbetet som utredare är att ge sakkunnigt och professionellt stöd till socialnämnden, förvaltningsledning och att handlägga ärenden inom socialförvaltningens verksamhetsområde.
Dina uppgifter blir också att tillsammans med förvaltningen kvalitetssäkra och utveckla frågor som rör vård och omsorg så som systematiskt kvalitetsarbete, Lex Sarah utredningar och dataskyddsamordning.
Vi ser att du är en viktig del i socialtjänstens fortsatta utveckling inom till exempel e-hälso-området, mobil dokumentation.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har högskoleutbildning inom socialt arbete, offentlig förvaltning, juridik, statsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du behöver ha datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.
Du är stresstålig, ansvarstagande, noggrann och har lätt att samarbeta med andra. Du är engagerad och har god kommunikativ förmåga där du uttrycker dig väl i både tal och skrift. Vi ser även att du kan arbeta självständigt och välstrukturerat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Villkor
Anställningsform: Tills vidare
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Surahammars kommun har tobaksfri arbetstid.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.