OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill Du med brukaren i fokus, vara med och utveckla äldreomsorgen i Lindesbergs kommun?Vill Du arbeta i ett glatt gäng där goda ideer och engagemang värdesätts?Då kanske Du är den vi söker som: Arbetsuppgifter Som utredningssekreterare arbetar Du tillsammans med äldreomsorgens ledning med att utreda och utveckla äldreomsorgen.I uppdraget ingår att, utifrån ett kostnadseffektivt och kvalitetsrelaterat samt faktabaserat fokus, ansvara för att ta fram olika underlag för tjänstemanna- och/eller politiska beslut, utarbeta metoder och modeller i syfte att förbättra uppföljning och kvalitetsarbetet, följa upp, analysera, förtydliga och förbättra rutiner, riktlinjer mm. Du skall i ditt arbete arbeta faktabaserat utifrån gällande lagstiftning, politiska beslut, mål och riktlinjer och ekonomiska ramar.Du är underställd avdelningschefen och ingår i äldreomsorgens chefsgrupp.Du ingår även i en strategigrupp.Du har tillsammans med avdelningschef och övriga enhetschefer/hemtjänstchefer ansvar för att utveckla verksamheten inom socialförvaltningen i Lindesberg.