OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hop on the bus, Gus
Make a new plan, Stan,
You don’t need to be coy, Roy
Just get yourself free
Paul Simon har ju egentligen inte med detta att göra och, nej, du behöver inte “leave your lover”. I stället för 50 sätt att lämna din kärlek skulle det vara fantastiskt om du kan hitta och behålla nya kärlekar! Kan du komma på 50 sätt att fixa nya kunder som älskar oss? Vad tror du om en karriär inom försäljning av metalltrådsprodukter? Älskar du att knyta nya kontakter, lyssna på människor och hjälpa dem hitta lösningar? Vill du bistå kunder med vinnande projekt? Är tekniska gåtor din grej? Är du social och envis? Och inte rädd för att misslyckas för, om det behövs, ”You make a new plan, Stan”!
Vilka är vi?
Garantell är ett familjeföretag som skapar och tillverkar avancerade trådnätlösningar. Vi tror på att förenkla människors vardag. Vi är ett prisbelönt företag (vinnare av Smart Industry Award 2018) och växer snabbt. Vi är självkritiska, älskar att gå utanför vår trygghetszon och litar på människor. Du behöver inte vara perfekt för att trivas hos oss men entusiastisk. Vill du vara med på vår resa mot att bli marknadsledande i Europa?
Självledande team
Frihet och ansvar är nyckelbegrepp för oss och därför arbetar vi i självledande team. Du kommer att ingå i vårt nordiska team. Detta är ett team som är på gång – Isak flyttade nyss in från lagret, Larua är på väg hit och Robin ska vidare till FoU. Men övriga team är inte långt borta och Kristin är alltid villig att dela med sig av sitt inre försäljningslexikon.
Du kommer inte att vara mycket på kontoret utan lägga en stor del av din tid på besök hos kunder, både befintliga och nya, i de nordiska länderna. Och du måste tro på vår försäljningsfilosofi! För oss handlar försäljning om förtroende, om att erbjuda lösningar - inte produkter. Om att lyssna mer än att prata, om att bygga relationer och inte vara rädd för att knyta nya kontakter.
Mycket att göra!
Som sagt, ditt fokus kommer att ligga på de nordiska länderna men din bas blir Värnamo i Sverige som blir navet för dina resor. Vi är kända för vår extremt goda kundservice och din uppgift blir att upprätthålla och bygga upp relationer med befintliga och potentiella kunder. När det behövs ska du också följa upp transporter, beställningar och hjälpa till med tekniska ritningar.
I dessa Coronatider kommer du främst att ha virtuella möten och många telefonsamtal, men längre fram blir det också många fysiska besök. Arbetsspråken är svenska och engelska och det är ett plus om du också har norska, danska eller finska.
Vi ser fram emot att lära känna dig, så ansök idag! Stämmer du inte helt med vår kravlista? Strunta i det, se till att inspirera och övertyga oss! Hoppas få höra mer om dina ”50 ways” snart!
Vid frågor om tjänsten kontakta säljansvarig Kristin Hallgard, Kristinh@garantell.com, Tel +46 370 692244. För att ansöka mejla CV och personligt brev till HR-ansvarig Pernilla Svensson, pernilla.s@garantell.com.