Utveckla din säljkarriär hemifrån - Telenors Kundtjänst hos Webhelp!

Utveckla din säljkarriär hemifrån - Telenors Kundtjänst hos Webhelp!

Arbetsbeskrivning

På Telenors säljande kundtjänst kommer du att ta hand om inkommande samtal...
När Telenors redan befintliga kunder ringer in och har frågor om beställningar, fakturor, erbjudanden med mera så ger det dig möjligheten att lyssna efter deras behov och sen erbjuda dem produkter och tjänster som de saknar. Allt som en naturlig del av samtalet.

Du kommer att en del av ett dynamiskt team med trevliga människor, en del finns på våra kontor, andra i olika delar av landet. Kanske din granne är en!
Det är ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans mot uppsatta mål, utvecklas tillsammans och når nya höjder tillsammans! Och ni ha r kul när ni gör det!

Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, hen ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss.

Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter i...
Ett snabbt växande företag med mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en gedigen utbildning i kunddialog, ärendehantering och försäljning. Hos oss kommer du garanterat att utveckla din förmåga att lyssna aktivt, sälja tjänster och att samarbeta!

Förmåner:
- Fast månadslön + provision utan tak
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


Är du driven, strukturerad, tycket om att lära dig nytt och...
- Gillar att arbeta mot mätbara mål
- Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta
- Har erfarenhet av försäljning så är det meriterande
- Är van att hantera olika program på dator
- Kan prestera en kombinationen av god service och försäljning
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska


Första tiden på Webhelp kommer att vara dedikerad till din utbildning...
När du anställs hos oss kommer du först av allt att få en gedigen grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

Ta första steget i en resa med Webhelp - Sänd ditt cv nu!

START: 2021-11-29 och 2021-12-06
PLACERINGSORT: Där du bor i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, heltid
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00
SISTA DAG FÖR ANSÖKAN: 2021-11-19

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2021
  • Ansök senast: 8 april 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


26 november 2024

B2B Säljare inom IT & Telekom

26 november 2024