Utveckla dina kunskaper inom kundservice hos oss på Releasy!

Utveckla dina kunskaper inom kundservice hos oss på Releasy!

Arbetsbeskrivning

Har du jobbat inom service och känner att du vill fylla på din verktygslåda inom kundservice? Är utbildning, coaching och uppsatta mål något du strävar efter på din arbetsplats? Då har du kommit rätt! Releasy i Borlänge har det senaste året gått från150 till 300 glada anställda och vi fortsätter att utöka vårat team!

Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet.

Som kundservicemedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.

Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Vara en bra och stöttande arbetskollega!

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.

• •
Vi kan erbjuda arbete på distans efter vissa uppnådda kriterier.

Arbetstider

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Lön och anställningsgrad

Månadslön enligt kollektivavtal.
• Anställningsgrad: 75%-100 %

Ansökan och tillsättningsdatum

Är du rätt person för oss?

Sök redan idag, rekrytering sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2021-06-20. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Christina Boge på christina.boge@releasy.se eller Johanna Davidsson Drakou på johanna.davidsson.drakou@releasy.se



Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb