OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett brinnande intresse för IT och är på jakt efter nästa steg i karriären? Vi på Experis IT söker nu dig som har en god service förmåga samt är dansktalande till tjänsten som service desk agent till vår kund som verkar inom IT branschen i Stockholm. Rekrytering för tjänsten sker omgående så välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter som dansktalande service desk agent
Som service desk agent kommer du ingå i ett team för det dagliga arbetet innefattande mottagande och registrering av inkommande ärenden. Felavhjälpning både via telefon och remote.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service desk samt god kännedom om nätverksrelaterade frågor. Du kan göra dig förstådd på engelska, svenska och danska i både tal och skrift. Du har även goda kunskaper gällande:
* Active Directory
* MS Office Suite
* Citrix
* MS Exchange och Office 365
* Windows 7, 8, 10.
* Windows Server
* Linux
* ITIL
Dina personliga egenskaper
* Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga men kan även jobba självständigt.
* Du är drivande och initiativtagande.
* Du har en mycket god känsla för service ett bra kundbemötande.
Vad vi på Experis IT kan erbjuda dig
Som konsult på Experis ger vi dig möjligheten att växla upp eller byta spår i din yrkesbana. Experis verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Dessutom kan vi erbjuda dig:
* Trygga kollektivavtal
* Semesterersättning
* Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
* Fast lön
* Pensionsavsättning
* Försäkring
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag!
Hur du ansöker till rollen som dansktalande Service desk analyst?!
Vi rekryterar omgående till tjänsten så kom med din ansökan redan idag!
Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att höra av dig.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
service desk agent, service desk analyst, support tekniker, supporttekniker, helpdesk, it support, technical support, desktop support, support engineer, system administrator, service desk, support, helpdesktekniker.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson