Utvecklande Key Account

Arbetsbeskrivning

Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Vi är även ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Vi har idag kontor i Jönköping, Nässjö, Göteborg, Stockholm och Helsingborg och förbereder även uppstart i ett flertal andra ständer. I denna expansiva fas söker vi nu en Key Account som kommer att arbeta inom region Ost. Personen vi söker kommer att utveckla och kvalitetssäkra våra befintliga samt nya kundsamarbeten. Som Utvecklande Key Account kommer du att bedriva ett omfattande arbete med att utveckla och hitta nya samarbeten både med nya samt befintliga kundföretag. Du kommer även att vara till stöd gällande logistiska lösningar för våra kunder samt finna nya samarbetsformer gällande bemanning och entreprenad. Du svarar direkt under regionchefen och tillsammans med denne hjälper du till att driva verksamheten framåt. Din huvudsakliga sysselsättning kommer att vara att samarbeta med kunderna gällande logistik men även en del kontorssysslor kommer att förekomma. Tjänsten kommer på sikt att innebära ca två till tre resdagar per vecka inom regionen. Personlighet Som person tror vi att du är: - Analytisk - Mål och resultatinriktad - Intresserad av logistiska flöden - Driven - att du kan hantera olika typer av människor. Som person tror vi även att du är utåtriktad, social, målinriktad och självständig. Vi tror även att du tycker om att arbeta efter uppsatta mål i ett högt tempo där tvära kast och snabba beslut är en del av vardagen. För att trivas med tjänsten bör du ha en hög arbetsmoral, vara resultat och tävlingsinriktad samt stresstålig. Stämmer detta in på dig så har vi en rolig och utmanande tjänst att erbjuda dig där du får chansen att tillsammans med oss på Logistikentreprenader Sverige AB skapa långsiktiga och stabila samarbeten med våra nya samt befintliga kunder. Du får genom denna tjänst inblick i olika slags verksamheter och chansen att bygga upp ett spännande kontaktnät. Krav För tjänsten som Key Account krävs erfarenhet från logistikbranchen och vi ser gärna att du är högskoleutbildad inom detta område. Har du tidigare arbetat med bemanning så är detta meriterande. Din personlighet är en viktigt faktor.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010