OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du har nu möjlighet att vara med och bygga upp teamet och lägga grunden för framtiden.Vi kan erbjuda dig ett omväxlande jobb i vilket du får jobba med spännande och intressanta produkter.Du kommer att ingå i ett inspirerat team som fokuserar på att effektivt lösa kundens problem.Du kommer att få gedigen utbildning i de olika produkterna så att du kan ge utomordentlig support.Jobbet innebär att du ska lösa kundernas problem över telefon men även via email och chat Du gillar att ge service och hjälpa andra männsikor med deras problem.Samtidigt är du van användare av datorer och har en god kunskap om hemelektronik i allmänhet.Engelska är viktigt eftersom dokumentation samt mycket av den utbildningen du kommer att få är på engelska.Då det är en nordisk kundservice söker vi personal som, förutom goda kunskaper i engelska och svenska, talar något av följande språk flytande: Danska, Norska eller Finska.Som person är det viktigt att du har en god inlevelseförmåga, är effektiv samt har en god kommunikativ förmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice men det är inte något krav.Du ska kunna arbeta vardagar mellan klockan 08.00-20.00.Vi kan erbjuda flyttbidrag och hjälp att med bostad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman