Utvecklande kundservicearbete

Arbetsbeskrivning

Du har nu möjlighet att vara med och bygga upp vårat kundserviceteam och lägga grunden för framtiden.Vi kan erbjuda dig ett omväxlande jobb i vilket du får jobba med spännande och intressanta produkter.Du kommer att ingå i ett inspirerat team som fokuserar på att effektivt lösa kundens problem.Du kommer att få gedigen utbildning i de olika produkterna så att du kan ge utomordentlig support.Jobbet innebär att du ska lösa kundernas problem över telefon men även via email och chat Du gillar att ge service och hjälpa andra männsikor med deras problem.Samtidigt är du van användare av datorer och har en god kunskap om hemelektronik i allmänhet.Engelska är viktigt eftersom dokumentation samt mycket av den utbildningen du kommer att få är på engelska.Då det är en nordisk kundservice söker vi personal som, förutom goda kunskaper i engelska och svenska, talar något av följande språk flytande: Danska, Norska eller Finska.Som person är det viktigt att du har en god inlevelseförmåga, är effektiv samt har en god kommunikativ förmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice men det är inte något krav.Du ska kunna arbeta i skift dag/kväll/helg.Ta chansen och skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010