Utvecklande kundtjänstroll

Utvecklande kundtjänstroll

Arbetsbeskrivning

En av våra kunder har just nu en mycket spännande roll till deras kundtjänst ledig.
I tjänsten ingår att hantera inkommande ärenden via mail, telefon och chat, men även sociala medier för en rad olika innovativa och häftiga produkter
Du kommer arbeta i ett team på en härlig och uppskattad arbetsplats hos en av Sveriges bästa arbetsgivare. I rollen kommer du ha stora möjligheter att utmanas och utvecklas. Erfarenhet av tidigare kundtjänstarbete är meriterande, men inte ett måste. Det viktigaste är din inställning och ambition att ge förstklassig service och på ett professionellt sätt hjälpa kunderna med deras ärenden.
För rätt person, med driv, ambition och engagemang finns mycket goda utvecklingsmöjligheter inom olika delområden och att över tid få utökat ansvar.
Teamet, som hela tiden växer, är ett glatt gäng som präglas utav samarbete och en strävan efter att lösa varje inkommande case på bästa sätt.
För att du skall trivas och lyckas i rollen ser vi att du behöver ha ett par års erfarenhet av liknande kundtjänstarbete.
Flytande Engelska och Svenska i tal och skrift är ett krav. Har man dessutom en bra förståelse i norska eller danska, är det ett plus.
Vi erbjuder bra lön och förmåner för rätt person.
Om detta låter intressant, och du passar in på beskrivningen - då vill vi gärna prata med dig och berätta mer!
Ansök genom att skicka in ditt CV till rekrytering@dep.nu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: D.E & P Consulting AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2024
  • Ansök senast: 27 januari 2024

Postadress

Torslanda
Göteborg, 41878

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024