OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humlan Assistans
Humlan är ett företag inom vård & omsorg som grundades för drygt 5 år sedan. Vår verksamhet består av att försepersonliga assistenter till individer med olika typer av behov runt om i Mälardalen. Just nu har vi flyttat till nya fräscha lokaler i Skärholmen, och vill förstärka vårt team på kontoret med en receptionist som har ambitionen attutvecklas i rollen.
Du kommer arbeta direkt med verksamhetsansvarig och vara en av fyra personer som arbetar på kontoret.
Som receptionistpå Humlan kommer du till att börja med:
- Ansvara för att hantera inkommande samtal- Svara på frågor
- Förmedla samtal till rätt person
- Ha kontorsansvaret
Utvecklingsmöjligheter längre fram:
- Att arbeta som arbetsledare för personliga assistenter (cirka 1 dag i veckan)
- Att arbeta med HR-frågor, framförallt rekrytering av personliga assistenter
- Arbeta med sälj - hitta nya kunder till företaget
Vi söker dig som:
- Har rätt driv för att vilja utvecklas vidare i organisationen
- Är strukturerad och noggrann i ditt arbeta för att kunna hålla många bollar i luften samtidigt
- Prestigelös och flexibel i gällande dina arbetsuppgifter
Krav:
- Du hanterar det svenska språket mycket väli bådetal & skrift
Meriterande om du har:
- Ytterligare språkkunskaper utöver Svenska
- Körkort och tillgång till bil
Övrigt:
Start: Omgående
Arbetstider: Kontorstider
Placering: I Skärholmen
Anställningsform: Heltid
Ansökan: Ansökan genom att klicka här! (https://tillvaxtbotkyrka.teamtailor.com/jobs/189148-receptionist-tjanst-med-utvecklingsmojligheter/applications/new?secret=84288e0b-2bb5-4961-8b77-5ae9177e8650)
Kontaktperson för tjänsten: Hampus Löwstedt: hampus@tillvaxtborkyrka.se
Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Idebro
0732 333 665
Max Lauritzen
0730781671
Hampus Löwstedt
0720616131
Max Lauritzen
072-061 71 17
Saide Hanna
072-061 81 30
Hampus Löwstedt