OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Maxkompetens söker för uppdrag hos kund en duktig utvecklare som har erfarenhet av att arbeta med CRM-systemet Salesforce eller liknande CRM-system. Kundföretaget arbetar inom den internationella finansbranschen med att hjälpa banker hantera sina affärer. De baserar sina lösningar på smarta tekniska lösningar som utnyttjar webbtekniken och som sparar mycket pengar åt kunderna. Bland kunderna finns världens största banker och finansinstitut och kundskaran växer hela tiden. På företaget arbetar idag ca 60 personer delat på fyra kontor i Stockholm, New York, Singapore och London. Utvecklingsavdelningen ligger helt och hållet i Stockholm. En grundfilosofi för det här företaget är att jobba med relativt få och högkompetenta utvecklare snarare än att "räkna huvuden". För ett bestämt projekt söker vi dig som skall arbeta med anpassningar i CRM-systemet Salesforce. Du kommer att arbeta under en projektledare med klara direktiv och din uppgift är att få systemet och dess kod att fungera tillfredställande med kundens andra system. Koden är skriven i Apex och uppdraget förväntas hålla på cirka 2-4 månader, för rätt person finns alltid chans till anställning hos kundföretaget. Vår kund sitter centralt i fräscha lokaler och du får jobba med kompetenta och trevliga kollegor i ett framgångsrikt och expansivt bolag. Krav på person: Vi söker framför allt dig som har jobbat med Salesforce eller liknande CRM-system tidigare och som är en duktig utvecklare med god problemlösningsförmåga. Du är nyfiken och ser till att du hittar informationen du söker för att lösa problemet. Erfarenhet från Apex är starkt meriterande. Till ditt sätt är du positiv, kommunikativ och driven. Du är kreativ och hittar nya sätt att lösa problem på när de "vanliga" sätten inte fungerar. Start: Omgående Omfattning: Heltid, projekt om 2-4 månader Arbetstid: 8-17 Plats: Centrala Stockholm Lön: Individuell lönesättning