OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Så här säger rekryterande chef om rollen:
”Jobbet är varierande med en hel del olika kundtyper. Utvecklingsmöjligheterna internt på säkerhetscentret är stort, du sätter själv gränserna för din utveckling. Jobbet kräver att du kan hantera många saker samtidigt och därmed bör du trivas i en sådan miljö. Vi ser gärna att du ser möjligheter i stället för hinder, och är positiv i ditt tänk.”
Arbetsuppgifter och ansvar
I rollen som Customer Service Specialist arbetar du på vår larmcentral med kundkontakter via telefon, chatt och e-post. Du ansvarar för att hantera säkerhetsklassade kundärenden via vårt ärendehanteringssystem. Du agerar rådgivande och proaktivt i dialog med våra kunder och samarbetspartners.
Vi rekryterar både hel- och deltidstjänster med önskat startdatum så snart som möjligt. Eftersom vi arbetar med samhällsviktig verksamhet kommer du genomgå en säkerhetsprövning bestående av bakgrundskontroll, säkerhetsprövningsintervju, samt registerkontroll via Länsstyrelsen och Säpo.
Vi är nyfikna på dig!
För att lyckas i den här rollen behöver du ha:
• Svenskt medborgarskap.
• Tidigare erfarenhet av service och kundkontakt.
• Grundläggande säkerhetsförståelse och god problemlösningsförmåga.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som i skrift, då båda språken används i arbetet.
Plus i kanten
Ingen är perfekt, men om du har:
• Arbetat inom säkerhetsklassad verksamhet.
• En positiv inställning och är en förebild.
• Arbetat i en verksamhet med tydliga mål.
• Erfarenhet av att ha många bollar i luften.
…Kommer du passa perfekt!
Hör av dig idag!
Vänta inte, vi vill veta mer om dig. Intervjuer fortgår löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök därmed så fort som möjligt och tveka inte att höra av dig om du har några frågor. Frågor besvaras av rekryterande chefer Zarah Gerdin på zarah.gerdin@securitas.com och Selin Kaya på selin.kaya@securitas.com.
Varför ska du välja Securitas Technology?
Hos oss på Sercuritas Technology får du arbeta med högsäkerhetslösningar, den nyaste teknologin och några av de mest spännande kunderna i branschen. Våra kunder väljer oss eftersom vi ligger i framkant med våra tekniska säkerhetslösningar på marknaden.
Vi erbjuder dig:
• Att bli en del av en av Sveriges mest avancerade larmcentraler där du får bidra i vårt arbete att göra världen till en tryggare plats.
• Möjlighet att arbeta i team bestående av kollegor från olika bakgrunder, vilket ger dig stor möjlighet till kunskapsutbyte.
• Motiverade ledare som belönar ambition och värdesätter din yrkesmässiga utveckling i syfte att du ska nå din fulla potential.
• Onboarding och utbildning som innebär att vi matchar din kompetens till rollen, för att du på bästa sätt ska känna dig trygg när du axlar din nya roll hos oss.
• En aktivitetsbaserad arbetsplats med konkurrenskraftiga förmåner i moderna ljusa lokaler med pingisbord, spelmaskiner och musik centralt på Kungsholmen. Vi har kul på jobbet tillsammans!