OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som Driftschef är Du ansvarig för utveckla medarbetare, kundrelationer och vår leverans av teknisk support till forskare inom läkemedelsindustrin. Brinner Du för ständiga förbättringar och är kommunikativ då är detta tjänsten för Dig!
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
CBRE´s uppdrag är att säkerställa att vår kunds forskare har tillgång till väl fungerande teknisk utrustning. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. Som Driftschef är din viktigaste uppgift att supportera och utveckla vårt engagerade team av tekniker.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Leda den dagliga verksamheten & säkra utveckling av personal
Driva och utveckla verksamheten i önskad riktning i såväl ledningsgrupp som i sitt team
Leda förändrings- och förbättringsarbete
Ansvara för budget & resultatuppföljning
Skapa och utveckla goda kundrelationer
Efterlevnad inom kvalitet, hälsa, säkerhet och arbetsmiljö, inklusive rapportering och förebyggande arbetsmiljöåtgärder.
Bidra med din expertis i avstämningsmöten med kunder och leverantörer samt säkerställa god kommunikation med dessa
Vi söker dig som är/har:
Relevant teknisk utbildning och har minst 5 års praktisk erfarenhet
Tidigare erfarenhet av att arbeta med tekniska serviceleveranser
Ledarerfarenhet med direkt personalansvar samt vana att leda genom andra
Förmågan att bygga starka relationer, både internt och externt och är kommunikativ
Erfarenhet av förbättringsarbete och processutveckling (Lean)
God datakunskap inom Officepaketet
Dokumenterad erfarenhet inom ekonomi
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal och skrift
För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad med en god samarbetsförmåga. Du är ansvarstagande och tar egna initiativ samt är bra på att slutföra arbetsuppgifterna. Vi värdesätter att du har ett stort kundfokus. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar, kommunicera samt skapa goda relationer är av stor betydelse.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och med placering i Mölndal. Urvals- och intervjuprocess påbörjas efter sista ansökningsdag. Din ansökan önskar vi senast den 2020-10-26
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta: Site manager Philip Parks tel +46 730857967.
För den här tjänsten har vi valt våra rekryteringskanaler, varför vi vänligen undanber oss samtal från rekryteringsföretag.
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2019 23,9 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.