OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Utvecklingsinriktad Trade Advisor sökes till näringslivsorganisation i centrala Stockholm! Välkommen med din ansökan redan idag!
I jobbet som Trade Advisor hos vår kund kommer du till en dynamisk och levande arbetsplats och får vara med i organisationens pågående förändringsresa. I rollen ger du professionell och noggrann hjälp, både muntlig och skriftlig, i frågor kopplade till organisationens verksamhet samtidigt som du bidrar i utvecklingsarbetet kring dessa. Ett perfekt jobb för dig som gillar att ha en självständig roll, med fokus på utveckling, digitalisering, service och struktur. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som Trade Advisor hos vår kund blir du en del av en spännande, dynamisk arbetsplats med högt i tak. Utöver detta blir du också en del av TNGs konsultnätverk. Uppdraget är på minst 6 månader, heltid och förväntas starta omgående. Det finns goda möjligheter för förlängning och eventuellt fast anställning för rätt person. Kontoret ligger i fräscha och moderna lokaler i nära anslutning till allmänna kommunikationsmedel i Stockholm.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som Trade Advisor kommer du att:
• utfärda diverse dokument och intyg
• bistå verksamheten i administrativa ärenden
• hantera förfrågningar/kundärenden både via mail och telefon
• ha ett helhetsansvar och vara kontaktperson för vissa större/återkommande kunder
• vara del i projektgrupp och bidra och/eller driva utvecklingen av organisationens tjänster, t.ex. i planering, utveckling och innehåll.
• aktivt delta i organisationens event, frukostseminarier eller liknande sammankomster
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Som Trade Advisor ingår du i ett team om 6 personer på företagets fräscha och trevlig lokaler i centrala Stockholm. Du kommer du att ha många kontaktytor, både nationellt och internationellt, vilket gör att du behöver kunna flytande svenska och engelska både i tal och skrift. Du känner dig bekväm med digital administration och har således god generell systemvana.
VEM ÄR DU?
För jobbet ser vi att du har erfarenhet av en liknande roll där fokus legat på digital administration men kanske också inslag av sälj eller utveckling? Kanske har du en utbildning med Internationella studier eller handel/logistik i bagaget? Du har lätt att ta till dig nya arbetsuppgifter och tar dig an utmaningar med positivitet och nyfiket engagemang. Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom handel, export eller logistik. Du är van vid att använda dator och telefon i ditt dagliga arbete. Då du har daglig kundkontakt och är den person som folk vänder sig till, både internt och externt, bör du ha god kommunikationsförmåga och trivas med att vara spindeln-i-nätet. Som person är du orädd för att tala inför folk och du inspireras av att vara en del av ett team där ni tillsammans bidrar genom idéer som sedan testas och utvärderas.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07