OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du vill utveckla. Och bevara. Precis som vi.
Vill du jobba med oss i äldrenämndens stab? Vi är ett engagerat gäng som tilsammans jobbar för en bättre äldreomsorg och kommunal hälso- och sjukvård. Vi drivs av att, genom ständiga förbättringar, skapa trygghet och mervärde för Sundbybergs äldre.
Som utvecklingsledare arbetar du med att driva utvecklingsprojekt övergripande inom äldreomsorgen. I ansvaret ingår att förbättra processer samt att utveckla och förvalta äldreomsorgens ISO-certifierade kvalitetsledningssystem. Tjänsten innefattar övergripande samordning av kvalitetsarbetet inom samtliga äldreomsorgens enheter och genomförande av processkartläggning. Tillsammans med stabschef ansvarar du även för genomförande av verksamhetsplanering och uppföljning av äldrenämndens mål och uppdrag i form av upprättande av verksamhetsplan och tertialrapporter i systemet Stratsys. Du ger även stöd till enheterna i deras verksamhetsplanering.
Du har en akademisk utbildning om minst tre år, socionom eller annan utbildning som arbetsgivaren anser likvärdig. Du har också erfarenhet av strstsys och 2c8 eller liknande system för verksamhet- och processtyrning.
Staben har ett brett uppdrag och rollen som utvecklingsledare innebär därmed en stor variation i arbetsuppgifterna. Du behöver därför vara öppen för snabba förändringar och nya uppdrag.
Meriterande är om du tidigare arbetat med ISO 9001.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, tillträde sker enligt överenskommelse. Ansök senast den 18 augusti 2024. Intervjuer sker löpande under annonseringsperioden.
Välkommen med din ansökan!
Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.