OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalavdelningen, Rådhuset, Jönköping. Stadskontorets personalavdelning är ett centralt organ för personalfrågor, jämställdhets- och mångfaldsfrågor, arbetsmiljöfrågor samt kompetensutveckling och fungerar som ett utvecklings- och serviceorgan för förvaltningarna. Handlägga och bereda ärenden avseende jämställdhetsdeklarationen undertecknad av Jönköpings kommun inom ramen för CEMR (Europeiska samarbetsorganisationen för kommuner och landsting). Driva och samordna kommunens jämställdhetsarbete i övrigt. Utgöra resurs i frågor avseende kompetensutveckling. Utforma policydokument och handlingsprogram. Utbildning på högskolenivå. Flerårig erfarenhet med liknande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna förutsätter en hög grad av självständighet och samordningsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Bodil Nordberg Grahn
036-105540
Arbetsmiljöingenjör Roland Börjesson
036-105841
LSR skyddsombud Joacim Levander
036-107907
Vision Ann-Mari Gudmundsson
036-105702
SACO Lena Rocksjö
036-107381
Kommunikationschef Daniela Hammer
036-10 57 34
VISION Raoul Webeklint
036-10 57 01
Akademikerförbundet SSR Lena Rocksjö
036-107381 81
Administrativ chef Ingalill Jokela
036- 10 26 65
Enhetschef Linda Löfgren
036- 10 57 48