OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en senior UX designer med erfarenhet av att arbeta agilt med att ta ett behov från idé till leverans. Du kommer jobba med att skapa ett helt nytt verktyg för ”Product and inventory” kopplat till den nya bokningslösningen. Verktyget ska hjälpa ett teamet att göra ändringar och felsöka i det automatiskt inlästa utbudet. Eftersom det är ett nytt sätt för oss att jobba har du möjlighet att från början vara med och utforska behov och vägval. Du kommer jobba i ett utvecklingsteam där du samarbetar nära PO och Business Analyst, där ditt ansvar blir att omvandla affärsreglerna till en bra användarupplevelse.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Språk: flytande svenska i tal och skrift. Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
- Informationsarkitektur
- Interaktionsflöden
- Interaktionsmönster
- Designsystem
- Tillgänglighet enligt WCAG 2.1 AA
- Agil systemutveckling
- User research
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
Kvalitativ research metodik, UI-design, PWA, Web Analytics
Önskemål om personliga egenskaper:
Som person sätter vi stor vikt vid att du är kommunikativ och inlyssnande samt att du kan motivera och argumentera för dina beslut på ett prestigelöst sätt. Du har en vana att jobba med komplexitet.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström