OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en UX designer till kundmötesavdelningens tjänsteutvecklingssektion. Sektionen bemannar flera team med specialistkompetens inom UX och tillgänglighet. Kundmötet består i dagsläget av två utvecklande tåg vars uppdrag är att skapa en trygg, sammanhållen upplevelse i kundens föredragna miljö och utifrån kundens situation.
UX designern kommer att dela sin tid mellan två team, det ena teamet jobbar med att skapa ett digitalt kundmöte där externa användare kan inspireras och lätt förstå hur de kan använda kundens öppna data och externa API:er. Det andra teamet skapar maskinläsbara regler som kan användas i extern programvara. De utvecklar samtidigt ett administratörverktyg som, lite förenklat, omvandlar regler till kod.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Erfarenhet av till tjänstedesign, interaktionsdesign och UX/UI-design
- Erfarenhet av tillgänglighetsfrågor
- Erfarenhet av ledning av workshop och möten
- Erfarenhet av konceptualiseringsverktyg såsom Figma, Sketch eller AdobeXD
- Erfarenhet av SAFe och agilt arbete i utvecklingsteam
- Erfarenhet av intervjuer och användningstestning
- God kommunikationsförmåga i det svenska språket vad gäller både tal och skrift
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av Jira eller liknande utvecklingsverktyg
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström