Vågadministratör till byggföretag

Vågadministratör till byggföretag

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad, initiativrik och gillar att ta eget ansvar i arbetet? Då kan detta vara ett jobb för dig! Vi söker just nu för vår kunds räkning en vågadministratör som kommer vara ansiktet utåt för täkterna. Här får du möjligheten att arbeta i ett härligt team om tre personer! Känns detta som något för dig? Vi jobbar med löpande urval så in med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Som vågadministratör kommer du arbeta i ett sammansvetsat team på tre personer i deras trevliga lokaler i centrala Vallentuna. Arbetsuppgifterna sköts via telefon och dator från huvudkontoret. För att trivas i denna tjänst ser vi gärna att du är utåtriktad, serviceinriktad och noggrann. Du kommer att jobba varierande tider då de går efter ett rullande schema.

Vår kund är idag Skandinaviens fjärde största bygg-, anläggningsföretag. De kännetecknas av en stark företagskultur, som tror på att engagemang och involvering är grunden till all framgång. De har anläggningar (bergtäkter och asfaltverk) främst i Stockholm, Göteborg och i Skåne.

Tjänsten börjar omgående och sträcker sig till slutet av augusti.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot kunder/chaufför via telefon och dator
* Ha kontakter internt med personal både ute på täkterna och kontoret
* Göra visuella mottagningskontroller för att säkerställa att rätt material ligger på fordonet
* Ha kontakt med chaufförer och kontrollera att ordern vägs rätt och dokumenteras
* Egenkontroller i slutet av varje dag


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll
- Har goda kunskaper i Officepaketet samt datorvana
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är även meriterande om du tidigare har viss branschkunskap.

Som person är du:
- Serviceinriktad
- Stresstålig
- Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2024
  • Ansök senast: 15 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024