OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba tillsammans med ett engagerat och kompetensberikande team där alla hjälps åt? Förstår du vikten av god service för långsiktiga relationer? Har du dessutom relevant erfarenhet av till exempel telefonsupport sedan tidigare tycker vi att just Du ska söka denna tjänst!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för kunds räkning en vågadministratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos kunden. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Kunden är en av Sveriges största leverantörer av material och tjänster till bygg- och anläggningsbranschen. Hos kunden arbetar nästan 1 000 engagerade medarbetare runt om i Sverige. Oavsett arbetsuppgifter och personligheter är kundens kärnvärden lika viktiga. Kärnvärdena kallas JUPP:en och står för Jordnära, Utvecklande, Personliga och Pålitliga.
Arbetsgruppen i Linköping består i dagsläget av två personer och totalt på kontoret är det sex personer, men behöver nu utöka med ytterligare en vågadministratör. För att du ska få bästa tänkbara start i din nya roll ges du i starten av din anställning upplärning i arbetssätt och system för att sedan kunna ta dig an fler delar i arbetet.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se
Du erbjuds
• Stort utrymme att ta eget ansvar och påverka resultatet av ditt arbete
• Delaktighet i att skapa framtidens hållbara samhälle
• Möjlighet att utveckla din kompetens genom utmanande arbetsuppgifter tillsammans med härliga kollegor
Arbetsuppgifter
Arbetet som vågadministratör är variationsrikt och går i högt tempo. Tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar du över sex bergtäkter där du kommer övervaka, väga och prissätta kundens last. Detta görs via fjärrstyrning från kontoret. I tjänsten kan det förekomma att du åker ut till dessa bergtäkter för att se över vågarna, byta kvittorullar och kolla att kamerorna sitter rätt.
Nedan ger vi exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• In- och utvägningar av lastbilstrafik
• Skapa fakturaunderlag och lägga in kunder i systemet
• Telefonkontakt med kunder
• Rådgivning/ innesälj mot kunder
Vi söker dig som:
Hanterar det svenska språket väl i både tal som skrift då det krävs i dialog med kunder. Du har B-körkort och kan hantera Office-programmen. Har du erfarenhet av likande tjänster eller inom telefonsupport sedan tidigare är det meriterande men inte ett krav för tjänsten.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du är lyhörd, driven och gillar att samarbeta för att uppnå resultat. Vidare trivs du med att ta egna initiativ och du gillar att föra dialog tillsammans med kunder.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Linköping
URVAL: Sker löpande
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner