Vågkontorist till vår bergtäkt

Vågkontorist till vår bergtäkt

Arbetsbeskrivning

I rollen som vågkontorist i vår bergtäkt i Atle, Örebro får du ett stort eget ansvar och blir en del av en organisation som är jordnära, utvecklande, personlig och pålitlig!

Om tjänsten

Som vågkontorist har du en viktig funktion i att ansvara för täktens administration samt att vara vårt ansikte utåt mot våra kunder. Du ingår i ett team tillsammans med två administratörer och en platschef som tillsammans med dig får bergtäkten att fungera optimalt och skapar nöjda kunder som återkommer.

Dina främsta arbetsuppgifter är att hantera den våg som väger ballasten dvs gruset vi säljer till våra kunder. Du ansvarar för den dagliga tillsynen av vågen, väger in och ut fordon, ansvarar för att korrekta prislistor är inlagda i vårt system. Du tar betalt av kunden direkt alternativt registrerar uppgifterna i vårt faktureringssystem för vidare hantering. Även andra administrativa arbetsuppgifter kan ingå i tjänsten.

Tjänsten är placerad i på heltid med arbetstider 06:30-15:45.

Vem är du?

Vi söker dig med gymnasieutbildning gärna med inriktning mot transport och logistik. Du bör ha en mycket god datavana och ha lätt för att ta till dig nya IT-system, du har även goda kunskaper i Officepaketet.

För att vara lyckosam som vågkontorist hos oss behöver du vara en person som arbetar strukturerat, är noggrann och har lätt för att kommunicera med andra människor. Att arbetet ska utföras med hög service och kvalitet ser vi som en självklarhet. Du är självgående och har en god förmåga att samarbete.

Då vår verksamhet innefattar tunga fordon, sprängning av berg mm så är säkerhetsmedvetenhet viktigt för oss. Du behöver vara en person som följer fastställda ramar och har lätt att följa regler gällande säkerhet, arbetsmiljö och ekonomi.

B-körkort är ett krav.

Ansökan

Sista dag för ansökan är den 4 oktober 2020, men rekrytering sker löpande under perioden så välkommen med din ansökan redan idag.

Kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Joakim Lenberg på tel: 073-384 75 88. Om du har frågor om din ansökan är du välkommen att kontakta HR-Partner Eva Bergman på tel. 073-384 80 61.

I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gederberg, Personal
031-998104, 0725-333111
Magnus Kamph, Platschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
John Åke Kristofersson, arbetschef
0733-84 89 61
Ann-Christine Nilsson, Personalsamordnare
0733-84 86 88
Gunnilla Ivarsson, platschef
0418-45 08 01, 0733-84 72 01
Håkan Dahlberg
010-4568910, 0733-847589
Hubert Malmström, arbetschef
0725 33 38 22
Magnus Kamph, arbetschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
Fredrik Hedlund, Arbetschef
072-533 36 38
Kenneth Brånlid, Platschef
0733847279

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swerock AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2020
  • Ansök senast: 4 oktober 2020

Besöksadress

Box 1281
None

Postadress

Box 1281
Ängelholm, 26224

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024