Vågkontorist/ordermottagare

Vågkontorist/ordermottagare

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter en Vågkontorist-ordermottagare till Västerås

I rollen som Vågkontorist/ordermottagare i Västerås får du ett stort eget ansvar och blir en del av en organisation som är jordnära, utvecklande, personlig och pålitlig!

Om tjänsten

Som Vågkontorist/ordermottagare har du bland annat hand om utvägning av material från våra täkter runt Västmanland och Dalarna. Du kommer även att ansvara för en viss del av administrationen samt att vara vårt ansikte utåt mot våra kunder. Du ingår i ett team tillsammans med produktionspersonal och en platschef som tillsammans med dig får verksamheten att fungera optimalt och skapar nöjda kunder som återkommer.

Dina främsta arbetsuppgifter är att hantera de vågarna som väger ballasten dvs gruset vi säljer till våra kunder. Du kommer att väger in och ut massor för deponering. Du tar betalt av kunden direkt alternativt registrerar uppgifterna i vårt faktureringssystem för vidare hantering. Även andra administrativa arbetsuppgifter kan ingå i tjänsten.

Tjänsten är placerad i Västerås på heltid med arbetstider helgfria vardagar enligt överenskommelse.

Vem är du?

Vi söker dig med:

- God datavana och ha lätt för att ta till dig nya IT-system
- Tidigare erfarenhet inom branschen (transport eller logistik) bedöms fördelaktigt
- Meriterande med god geografisk kännedom
- Goda kunskaper i svenska - både i tal och skift

För att vara lyckosam som Vågkontorist/ordermottagare hos oss behöver du ha lätt för att kommunicera och skapa kontakt med andra. Du arbetar självständigt och strukturerat under emellanåt stressiga situationer.

Du behöver vara en person som följer fastställda ramar och att följa regler gällande säkerhet, arbetsmiljö och ekonomi. Att arbetet ska utföras med hög service och kvalitet ser vi som en självklarhet.

Ansökan

Sista dag för ansökan är 2021-12-03 men rekrytering sker löpande under perioden så välkommen med din ansökan redan idag.

Kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Platschef Daniel Lindkvist på daniel.lindkvist@swerock.se.

I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gederberg, Personal
031-998104, 0725-333111
Magnus Kamph, Platschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
John Åke Kristofersson, arbetschef
0733-84 89 61
Ann-Christine Nilsson, Personalsamordnare
0733-84 86 88
Gunnilla Ivarsson, platschef
0418-45 08 01, 0733-84 72 01
Håkan Dahlberg
010-4568910, 0733-847589
Hubert Malmström, arbetschef
0725 33 38 22
Magnus Kamph, arbetschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
Fredrik Hedlund, Arbetschef
072-533 36 38
Kenneth Brånlid, Platschef
0733847279

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swerock AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2021
  • Ansök senast: 3 december 2021

Besöksadress

Box 1281
None

Postadress

Box 1281
Ängelholm, 26224

Liknande jobb


11 oktober 2024

Teamleader Skiduthyrning - Lofsdalens Fjällanläggningar AB

Teamleader Skiduthyrning - Lofsdalens Fjällanläggningar AB

10 oktober 2024

Byggarbetsledare

9 oktober 2024