OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vaken nattjänst - Kvinnlig personlig assistent sökes till 24-årig tjej.
Vår kund är en glad 24-årig tjej som bor med sin tvillingsyster och föräldrar ett hus i centrala Trollhättan. Hon gillar lite galna upptåg och har inte långt till skratt. Hon söker nu efter 2 kvinnliga personliga assistenter som matchar hennes glädje och intressen som musik och mode.
Hon har digannosen axsonal motorisk sensorisk neuropati, en muskelsjukdom som gör att hon behöver hjälp med det mesta i sin vardag. Allt från hygien till hjälp med påklädning. Hon sitter i rullstol och har precis opererat in en trach i sin hals. Har du erfarenhet av trach och hostmaskin är det såklart positivt.
Du som söker ska vara flexibel, lugn, lösningsbenägen men ändå aktiv och trygg som person. Det viktigaste av allt är ändå att det ”klickar” mellan dig och vår kund och hennes team som hon har runt omkring sig, därför kommer vi att lägga mycket stor vikt på personlig lämplighet.
Kvalifikationer:
- Önskvärt är att du har vård/omsorgsutbildning eller erfarenhet.
- Vår kund önskar kvinnlig assistent
- Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
- Körkort och tillgång till egen bil.
- Rökfri
- Att du ser långsiktigt på ditt arbete.
Arbetstid/Varaktighet: 2 tjänster.
Tjänst nr 1: 100%, 40h/vecka vaken natt 22.00-07.00
Tjänst nr 2: 100%, 40H/vecka vaken natt 22.00-07.00
Tjänsten är förlag i Trollhättan - SLUV ”Så länge arbetet vara anställning”.
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal
Tillträde: Omgående Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan.
En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult