OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som vaktmästare och innehar B-körkort? Har du även grundkunskaper inom MS Office och ärendehanteringssystem. Har du mycket goda kunskaper inom svenska? Då kan du vara den personen vi söker!
Om uppdraget
Tullverket söker nu efter en vaktmästare med IT-ansvar och du kommer vara stationerad i Luleå. Uppdraget kommer att pågå under två års tid med möjlighet till förlängning med ytterligare två år. Uppdraget är på heltid (100%) och arbetstiderna är under kontorstider, 8:00-16:30.
För att du skall vara aktuell för tjänsten som kommer du att genomgå en säkerhetskontroll klass 3 samt ett drogtest innan uppdragsstart. För att du skall kunna genomföra säkerhetsklassificeringen behöver du vara svensk medborgare.
Dina arbetsuppgifter
Som vaktmästare kommer dina arbetsuppgifter bestå av exempelvis bemanning av reception, hantering av fordon, samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser, hämta och ta emot varor samt paket, löpande rondering av lokalen, felavhjälpning och felanmälning till fastighetsägaren, enklare inre underhåll. Vidare kommer du arbeta med att iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser, ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner, sköta tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter eller kursmaterial, genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren, kontrollera inpassering och ta emot besökare och dokumentera åtgärder.
Dina kvalifikationer
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
- Körkort klass B
- Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Grundkunskaper i ärendesystem kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- Meriterande om du har erfarenhet av administrativ fordonshantering i tjänsten.
- Meriterande om du har minst ett tidigare uppdrag om minst 1 år inom skyddsobjekt
- Meriterande om du har flerårig erfarenhet av att genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren
Uppdraget ska påbörjas senast 6 september 2021
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson