OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Dina arbetsuppgifter
Uppdraget sker hos våran kund som är en förvaltningsmyndighet i centrala Stockholm. Du kommer stärka upp funktionen för fastighetsfrågor som i dag består av en medarbetare som ansvarar för fastighets- och fastighetsrelaterade frågor och strategisk lokalförsörjning. Uppdraget sker från 2023-02-01 till 2023-07-31, med möjlighet till 3 månaders förlängning. Du ska kunna arbeta cirka 15-20 timmar per vecka, utifrån behov. Arbetstiden kan planeras till hela dagar.
• Du ska självständigt ta operativt ansvar för ordning och reda i lokalerna
• Inventera konst och möbler
• Göra viss fakturahantering
• Hantera fastighetsfrågor i en serviceportal och via andra kanaler
• Fungera som vaktmästare
• Vara kontaktperson och ledsagare mot leverantörer
• Vara kontaktperson mot fastighetsvärden i operativa frågor.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten måste du var student eller ha annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Därutöver behöver du:
• Självständigt kunna utföra sitt arbete och slutföra tilldelade arbetsuppgifter.
• Ha erfarenhet av att hantera fakturor, relevanta system och administrativa uppgifter.
• Kunna utföra enklare uppgifter som att skruva upp en hylla, byta lampor etc.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• körkort klass B
• grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• grundkunskaper i ärendesystem kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Vi sätter ett stort värde på dina personliga egenskaper, för att lyckas i rollen bör du vara en problemlösare som är prestigelös, initiativtagande och flexibel.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Fouad Khabout via mejl:
fouad.khabout@clwork.se