Vaktmästare på halvtid till myndighet

Vaktmästare på halvtid till myndighet

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en Vaktmästare på halvtid för vaktmästarsysslor i kontorsmiljö på en myndighet i centrala Stockholm. Arbetet kommer inledningsvis innebära att iordningsställa myndighetens nya kontorslokaler för att uppnå bästa funktion i samband med inflyttning och tiden därefter. Som vaktmästare kommer du även ansvara för lokalunderhåll, sköta godshantering, ta emot ankommande leveranser, hantera reurpapper, kartonger och enklare avfall. 

Övrigt förekommande arbetsuppgifter:
- Beställa, ta emot, lagerhålla samt fylla på förbrukningsmateriel, t.ex kopieringspapper, papper, pennor, toner
- Skötsel av kaffemaskin, byte av sumplåda vid behov
- Urplockning av diskmaskin
- Rensning av kyl- och frys
- Interna flyttar och ommöbleringar
- Lokalunderhåll, t.ex. lampbyte och liknande
- Åtgärda enklare fel på möbler, montering av möbler, samt uppsättning av hyllor, tavlor, informationsmaterial med mera. 
- Lokalservice och mindre reparationer, exempelvis omhändertagande av enklare stopp i diskmaskiner och avlopp.

Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Vaktmästare är ett konsultuppdrag på 50% av en heltidstjänst under kontorstid, måndag-fredag mellan kl.08.00-12.00. Uppdraget beräknas starta senast 2025-01-20  och pågå till och med 2025-12-31. Parterna kan överenskomma om annat datum för uppdragsstart.

Krav för tjänsten:
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare i kontorsmiljö under de senaste fem (5) åren.
• Baskunskaper i Microsoft Word och Outlook för att kunna hantera e-post och enklare dokumentredigering
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift.
• Körkort klass B
• Grundkunskaper i ärendesystem 

För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet som Vaktmästare i kontorsmiljö. Du trivs med varierande arbetsuppgifter, är flexibel, serviceinriktad och har en mycket god samarbetsförmåga.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-11-28

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller anki.arnquist@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2024
  • Ansök senast: 28 november 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024