OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet som vaktmästare, kan arbeta på 75% och är intresserad av ett längre uppdrag. Då kan du vara vår nästa vaktmästare, fortsätt läs annonsen och sök nu
Om uppdraget
Vår kund är en myndighet som är belägen i centrala Stockholm. Myndigheten arbetar för en långsiktig och säker tillgång på konkurrenskraftig energi. Deras vision är ett hållbart energisystem. Uppdragets omfattning är 75% och har beräknad start den 1/10-2020 och väntas pågå till 6/30-2022. Kontoret ligger på söder och arbetstiderna är 07.30-14
Dina arbetsuppgifter
I rollen som vaktmästare ingår det att bland annat ta emot gods/leveranser, posthantering samt packa och skicka gods, hämta post i postbox och expediera utgående post. Det förekommer även intern flytt av gods vid provningar, bistå med praktisk hjälp att möblera om i flexibla provningsrum vid tester och plocka undan efter provningar samt hålla god ordning i förråd. Du ansvarar även för inskrivning av produkter som testas.
Vidare ansvarar du för att hjälpa till vid kontorsmöbleringar och uppsättning av ex hyllor, vara behjälplig med att förbereda konferenslokaler. Du kommer vara en backup till konferensservice, hjälpa till vid mycket bokningar i konferenslokalerna och avbytare vid lunchpaus till konferenspersonalen. Vidare ingår det att fylla på kopieringspapper och byta färgtoner i kopieringsmaskiner/skrivare, daglig skötsel av kaffemaskiner, personal lunchrum inklusive diskmaskiner, beställa kontorsmaterial och hålla ordning på kontorsförråd samt kontakt med leverantör.
Du kommer att ha kontakt med Servicecenter funktionen i Eskilstuna, genomföra felsökningar rörande lokalerna och rapportera/felanmälan och följa upp fel tillsammans med fastighetstekniker (RIBA). Arbeta med felsökning och avgöra om hur felet bäst åtgärdas, supporta konferensdelen om problem uppstår med AV utrustningen/IT stöd vi använder Skype/Teams samt kontakt med IT helpdesk- ATEA.
Du ska ha kunskap om serverhallen med kringutrustning och kunna hantera larm samt kunna hantera återvinning och avyttring av elektronikåtervinning, tömning av pappersåtervinning/källsortering. Hantera kontakten med leverantör som kunden tecknat avtal med ang. avyttring och försäljning av testade produkter. Du kommer att vara kontaktperson mot RIBA fastighetsservice och mot kundens entreprenör, avseende ombyggnationer, servicetekniker. Vid utrymning av lokalerna kommer du visa personal/besökare vid brandlarm var närmaste utrymningsväg är och hänvisa till uppsamlingsplats. Utbildning i detta sker av kunden då tjänsten påbörjats. Varje månad ska du se över handbrandsläckare och säkerställa att plombering inte brutits samt säkerställa att utrymningsvägar inte är blockerade. Du ska även fatta beslut inom redan kända handlingsalternativ och vara allmänt behjälplig med små praktiska saker.
Vi ser att du som person ska kunna arbeta självständigt och har lätt för att sätta din in i nya situationer och ta snabba beslut.
Dina kvalifikationer
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
- Körkort klass B
- Grundkunskaper i kontorsstödsprogramvara, MS Office
- God vana att hantera IT utrustning
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson