OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en serviceinriktad och tillmötesgående vaktmästare till advokatbyrå i centrala Stockholm Arbetsuppgifter: I Din roll varierar arbetsuppgifterna mycket, som att ta emot olika leveranser, ansvara för inköp av kontorsmaterial, marknadsmaterial mm. Se till att kontorsförråd och postrum är påfyllda med material.Iordningställande och flytt av arbetsplatser vad gäller möbler, it utrustning mm.Vidare, ansvar för vårt arkiv, ta hand om felanmälningar av skrivare och kopiatorer, byte av ljuskällor samt att avlasta IT avdelningen vid enklare support ärenden.Kontakt med våra leverantörer, t.ex. hyresvärd och elektriker.Du är behjälplig och har ett nära samarbete med övrig personal inom internservice.Bakgrund: Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och vi ser gärna att Du har erfarenhet från serviceyrken, är händig och flexibel.Du är van vid att arbeta i en internationell miljö.Du har grundläggande IT kunskaper, samt goda kunskaper i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt, samt i Officepaketet. Du är som person lyhörd, lojal och prestigelös.Du brinner för service och har lätt för att uttrycka Dig och kommunicera på alla nivåer.Du tar egna initiativ, är stresstålig och har en känsla för prioritering.Vidare är Du glad, positiv och social samt brinner för service och ställer upp där det behövs. Övrigt: Tjänsten är på är heltid och är en fast anställning med sex månaders provanställning.Tjänsten tillsätts under maj månad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013