OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba som vaktmästare i en dynamisk miljö med start den 15/1 -23? Sök tjänsten redan idag!
Du kommer att arbeta tillsammans med vaktmästarna i ett arbetslag som är indelade i en vaktmästarpool. En viktig del är att du bidrar till en önskan om ständiga förbättringar och utveckling av verksamheten samt ger en god service till medarbetare och kunder. Arbetet sker både självständigt och i grupp.
Uppdragets gäller heltid dagtid mellan klockan 08:00-16:30 och uppdraget startar den 15 januari 2023 och håller på till ungefär januari 2024 med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
I arbetet ingår:
- Arbetsplanering och information
- Mindre reparationer och översyner i bostäder
- Daglig fastighetsdrift
- Hantera vissa omflyttningar, ommöbleringar samt möbelmontering
- Interna transporter
- Telefonpassning i godsmottagning och pakethantering
- Inköp, lagerhållning och inventering av möbler, inventarier etc.
- Fakturahantering i ekonomisystemet Agresso
- Upprätta och utföra ärenden i ärendehanteringssystem
- Tillsyn av viss teknisk- och AV-tekniskutrustning
- Självständigt uppdatera och utforma rutiner
- Upprätta dokument för lagerhållning
- Montering av datorer, skärmar och IP-telefoner samt datortillbehör
- Andra sedvanliga vaktmästaruppgifter, tex. truckkörning etc.
- Andra förekommande arbetsuppgifter och administration inom avdelningen
Dina kvalifikationer
- Självgående, strukturerad och noggrann
- Stark känsla för service
- God samarbetsförmåga
- Goda kunskaper i svenska och engelska (då vi har medarbetare och utländska studenter som kommunicerar på engelska)
- Förmåga att ta initiativ och arbeta självständigt
- Truckkort
- Körkort B
- Kunna använda monteringsverktyg, “se” och komma med förslag om återbruk av möbler
- Erfarenhet av IT-montering och installationer
- Erfarenhet från ärendehanteringssystem
- Vana att arbeta parallellt med olika uppgifter
- Ordningssinne
- Kunskap om AV-utrustning
- minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
- grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ydalia Mendoza, Ydalia.Mendoza@bemannia.se eller på nummer 070-833 23 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson