OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Vi på Clockwork söker nu en Vaktmästare till vår kund, en statlig myndighet, i Stockholm. Tjänsten startar omgående och pågår till slutet av oktober med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är måndag- fredag 08:00-16:30, med 30 min lunch.
Du kommer bland annat ha följande arbetsuppgifter:
· Posthantering (Initialt hämta posten daglingen på MM samt hantera utgående paket som väger mer än 2 kg via inloggning hos PostNord/Pacsoft)
· Leverans och mottagning av paket samt hantering av portomaskin
· Skapa rutiner tex. hantering av post, portomaskin, budhantering, etc.
· Byta lampor och enklare underhåll av samtliga av ArkDes förhyrda lokaler
· Inköp o av kontorsmaterial etc. i enlighet med ArkDes nuvarande ramavtal med Staples.
· Kontroller och daglig underhåll av kaffemaskin och fylla på tömma diskmaskinen.
· Köpa in kaffe
· Flytta möbler inför möte, konferens eller kontor
· AV system i möteslokaler
· Anmälningar av tex det är slut på kontorsmaterial eller om den anställde behöver någonform av service via KKHs ärendehanteringssystem (sk. Ticketsystem)
· Felanmälningar av lokaler och fastighet till SFV via SFVs felanmälningssystem
· Fylla på första hjälpen lådor
· Se över det allmänna brandskyddet utifrån gällande förutsättningar framförallt kontroller att inga utrymningsvägar är blockerade.
· Hålla ordning och reda i lokalerna
· Avfallshantering (tex. emballage)
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kompetenskrav;
• minst 6 månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• körkort B
• grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• grundkunskaper i ärendesystem
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
• God telefonvana och van att uttrycka dig
För att passa i rollen behöver du vara självgående samt vara van att arbeta i team, du har förmåga att ta initiativ och arbeta självständigt samt klara av att arbeta fysiskt med hjälpmedel så som flytta visst möblemang. Även en del administrativa arbeten ingår.
Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval, OBS, kort ansökningstid! Så skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Bita Kaplan via mejl: bita.kaplan@clwork.se eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.