OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Vaktmästare kommer du att ansvara för mottagning och hantering av inkommande ärenden och frågor samt kontorsförråd. Ta hand om utrustning i gemensamma utrymmen och hantera mottagning och distribution av bud och varor. Genomföra felsökningar och åtgärda fel i lokalerna eller rapporterar dem till ansvarig. Ansvara för återvinning och ser till att lokalerna är rena och snygga. Dokumentera utförda åtgärder och utföra övrigt kontorsservicearbete vid behov.
Uppdragsperiod och omfattning:
- Tjänsten som Vaktmästare är ett konsultuppdrag på deltid med start 3 Augusti 2024 och beräknas pågå t om 15 Juni 2026. Uppdraget uppgår till 20- 40 % över avtalstiden.
- Under perioden 3 augusti 2024 till och med den 31 december 2024 uppgår uppdraget till 40%.
Arbetet utförs på plats vid DO:s lokaler på Råsundavägen 18 i Solna. Arbetet ska genomföras självständigt och rapporteras till Lokal- och säkerhetssamordnaren (LoS) inom Infrastrukturenheten.
Krav för tjänsten:
• Sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
• Erfarenhet från motsvarande arbete i offentlig verksamhet
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda.
Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Om dig
Vi söker dig som tidigare arbetat med vaktmästeri eller fastighetsskötsel inom offentlig verksamhet. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och har erfarenhet av att arbeta med felsökning och dokumentation av utförda åtgärder.
Vidare ser vi att du besitter god samarbetsförmåga och är initiativrik. Ditt arbete präglas av service och ansvar där du självständigt utför och underhåller arbetsuppgifter för dagen.
Viktigt för tjänsten är:
- Initiativrik
- Samarbetsförmåga
- Självgående
- Serviceinriktad
Då urval sker löpande kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 19 april.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kammarkollegiet
Adecco är stolt leverantör till Kammarkollegiet inom ramavtalen för bemanning av kontorspersonal samt rekrytering av kontorspersonal och chefer i hela Sverige.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. anki.arnquist@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147