OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En händig och serviceinriktad person sökes för konsultuppdrag som vaktmästare för ett internationellt företag i centrala Stockholm med start omgående.
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå året ut med möjlighet till förläningnig 1-2 månader. Normala arbetstiderna är mån-fre kl 7.30 – kl 16.30.
ARBETSUPPGIFTER
Som vaktmästare hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:
* Hantera all inkommande- och utgående post
* Ställa i ordning och utrusta lokaler inför möten och konferenser
* Sköta det allmänna underhållet av fastigheten
* Reparera eller byta ut saker som är trasiga
* Sköta avfallssorteringen
* Köpa in kontorsmaterial
* Sköta kontering av fakturor
* Rapportera felanmälningar till fastighetsägaren
* Enklare underhåll av fastighetens garage
KVALIFIKATIONER
Du har hög servicenivå, är lösningsorienterad och är inte rädd för att hugga i när det behövs. Som person är du ordningsam och händig. Vidare talar och skriver du svenska och engelska flytande. Det är meriterande du har goda kunskaper inom fastighetsskötsel och erfarenhet av posthantering. Det är även meriterande om du tidigare arbetat i vaktmästeri eller internservice samt har erfarenhet av fakturering.
Vid frågor kontakta Ingrid Sahlberg 0723-97 22 30 /ingrid.sahlberg@staffing.se
Då behovet är omgående ser vi gärna du ansöker redan idag. Vi tillämpar löpande rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Josefin Chapovalova
0760-810980
0760-810980
Josefin Chapovalova